20 Eylül 2014 Cumartesi

Beni Aya Uçur izle

Aile, Animasyon, Macera türlerindeki Beni Aya Uçur filmi 2008 Belçika yapımıdır. IMDb'den 4.6/10 puan alan filmin yönetmenliğini Ben Stassen yapmıştır. Filmin orjinal adı "Fly Me To The Moon" dur. Beni Aya Uçur filminin konusu; Sinek Nat,büyük babası gibi kahraman olma hayalleri kurmaktasır.Sürekli Ay ’ a yolculuk yapmak isteyen Nat,iki arkadaşınıda ikna ederek Apollo 11 uzay mekiğine binerler. Astronotların televizyonda yayınlanan görüntülerinde Nat ve arkadaşları da ordadır.Kıskanan rus sinekler, Ay ’a ulaşamamaları için ellerinden geleni yapacaklardır. Beni Aya Uçur Türkçe Dublaj izleyebilirsiniz. Beni Aya Uçur filmini izledikten sonra lütfen yorum yapmayı unutmayınız. İyi seyirler.Film hakkındaki görüşlerinizi yazabilirsiniz, açılmayan filmler için bilgilendirme yaptığınızda en kısa sürede güncellenmektedir.(Lütfen argo kullanmayın bu şekildeki yorumlar onaylanmamaktadır.), Beni Aya Uçur izle {tekparcafilmizle.org} farkıyla sizlerle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder